srijeda, 10. lipnja 2015.

#Smile



Dvije divne blogerice nedavno su došle na ideju o osnivanju kampanje Smile. S obzirom da se radi o nečem što i sama promoviram i o nečem što je zaista važno u svakodnevnom životu, nije bilo dvojbe oko objave kratkog posta- o čemu drugom, negoli o Osmijehu.


Smijeh je ukras lica, kočnica protiv starenja, unutarnji jogging. Smijeh je najmoćnija vještina, jezik koji svi razumiju, on spaja ljude i privlači kupce. Osobe koje se smiju ljepše zrače i većina bi se složila da su privlačnije. Ne kaže se uzalud da je smijeh lijek. Uz to što djeluje kao instant prekidač stresa, luči u mozgu hormone sreće. Brojna su svjedočanstva onih koji su se iscjeljivali uz pomoć komedija. U dječjim bolnicama postoje doktori klaunovi koji nasmijavaju djecu pomažući im u oporavku, a i sami iz vlastitog iskustva znamo kako iskreni osmijeh zna djelovati poput injekcije dobrog raspoloženja...
Ipak, mnogi su oni koji su se zaboravili smijati. Pogledajte malo reakcije ljudi kad im uputite osmijeh na ulici. Postalo je ''normalno'' biti namrgođen, a kad se istinski glasno smiješ, mnogi će te pogledati sa čuđenjem.
Često se smijem, stoga sam mnogo puta čula rečenicu poput one: "A što je tebi smiješno? " Što nam se to dogodilo kad osmijeh smatramo nečim neprirodnim? I zašto mislimo da je potreban osobito poseban razlog da bismo bili nasmijani?
Unesite više smijeha, smijanja, humora i duhovitosti u sve svoje odnose. Što god da vam se sada događa odlučite pogledati sa vedrije strane vjerujući da se baš sve događa za veće dobro i da je sve kako mora biti. Nema greške u Kreaciji. Od ovog trenutka jednostavno odlučite da cijelog dana nećete skidati osmijeh s lica i gledajte kako vam se život transformira.


"Smijeh nije suprotnost tuzi, već lijek za tugu."




Broj komentara: 9:

  1. (o)smijeh je divna stvar. razlijeva se niz cijelu utrobu :))

    OdgovoriIzbriši
  2. hey dugo nisam bila na blogu i napisala sam novi post pa ako zelis posjeti moj blog.http://putemsnova.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je da si se pridružila kampanji ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Kampanja je stvarno super! Odličan post..

    ...Posjeti moj blog - novi post je objavljen. Planovi za ljeto 2015! Nadam se da će ti se svidjeti.. Ne zaboravi komentirati i učlaniti se ako već nisi. Hvalaa♥♥♥ - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Smijeh je lijek za duh i tijelo :) I ja sam sretna, između ostalog, kad pročitam ovako predivan tekst, osjetim kako su te riječi iskreno potekle od tebe i tako dobru vibru! Nema boljeg osjećaja nedjeljom popodne uz kavicu (i klimu) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ove dane bi mi baš dobro došlo više smijeha ali jednostavno sam toliko zabedirana. Super post i uistinu mi je bio u veliku pomoč, da razmislim o svemu :))

    OdgovoriIzbriši
  7. smijeh stvarno može i tragediju pretvoriti u nešto što se da navladati...naravno nekada se ne treba prisiljavati na smijeh, ali život je brutalan pa treba nekada imati i brutalan smisao za humor.

    OdgovoriIzbriši