četvrtak, 10. rujna 2015.

Thank you summer!

Tek sam danas upalila laptop nakon duuugo vremena i uskoro krećem s novim postovima!

Ove godine, s sunčanim danima, krenule su i moje obaveze oko faksa. Premda svake godine kažem da mi se više nikada neće dogoditi da polažem ispite po najvećim vrućinama- dogodilo se, još jednom. Nije prošlo baš slavno, pa sam lijepo odlučila ostatak ljeta iskoristiti najbolje što znam, brčkajući se u moru s mozgom na paši. Nemiran duh ipak mi nije dao da sjedim prekriženih ruku pa sam se ubrzo uhvatila nekih kreativnijih poslova i "radnih akcija". Vrijeme je, za razliku od prošle godine bilo divno, stoga nisam željela boraviti u zatvorenim prostorijama i u bespućima interneta.  Par stvari sam zabilježila, o kojima ću morati napisati koju riječ u narednim postovima.
Željela sam, ustvari, napraviti neki presjek ovih zadnjih nekoliko mjeseci, ali se nisam mogla odlučiti kako i na koji način. Nekako mi je najbliža bila ona da slika govori više od tisuću riječi pa sam se naposlijetku odlučila jednostavno polijepiti par sličica kojih ću se rado sjećati i koje će me uvijek asocirati na ovo dugo toplo ljeto...
Rujan je počeo jako uspješno, teško da je mogao bolje, pa ću nekako preživjeti ovu sjetu kad vidim da je mrak već u 20:00 :P





























3 komentara:

  1. Bolje išta nego ništa ;) I ja sam morala da polažem ispite usred leta pa sam iskoristila priliku da bar malo odem na more iako sam sad već na fakulteti :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  2. rekla bi da ti je ljeto bilo jako lijepo, unatoč fakultetskim obavezama koje sjećam se nisi pomalo lake, pogotovo po vrućinama...sviđa mi se jako ovaj zalazak sunca na slici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odican post!! Poseti i ti moj blog <33
    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši