utorak, 1. prosinca 2015.

Muzika za podizanje energije

Cao ljudi!

Nisam se ni okrenula, a Božić je pred vratima i jako mu se radujem!
Ne treba puno govoriti o ovom periodu u godini jer malo tko, a da ne uživa u toplini doma, mirisu kolačića, poklonima, božićnim pjesmama, ljubavi i vedrom duhu...





Cijeli dan u glavi mi se vrti jedna božićna pjesma koja mi baš podiže raspoloženje. Odavno sam spoznala kolika je moć glazbe i koliko neka melodija može utjecati na nas. Sigurna sam da ste i sami pimijetili kako se ježite nad pojedinim zvucima ili plačete nad drugima. Neki tekstovi pjesama imaju snažnu poruku i izazivaju duboke emocije. U nekim krajevima svijeta, ljudi se iscjeluju pomoću zvučnih frekvencija. Tolika je moć glazbe!
Zato sam danas željela podijeliti s vama neke od pjesama koje mi u trenucima pada strahovito podižu energiju, daju vjetar u leđa i koje me guraju prema naprijed.





Refren ove pjesme meni je nevjerojatno moćan jer nas zapravo podsjeća na prolaznost života, na vlastitu smrtnost i upravo zato NOW or NEVER, želim živjeti dok sam živ. Mene je ova pjesma u ključnim trenucima oslobodila straha i dala mi mir kao posljedicu spoznaje da treba živjeti život na način koji najbolje znamo i umijemo, na SVOJ način. 



Nisam se mogla odlučiti koju drugu pjesmu da objavim, s obzirom da ima jako puno stranih pjesama koje djeluju pozitivno na mene, pa sam na kraju odabrala jednu domaću. 


Sama po sebi energična pjevačica, energičan ritam i snažan tekst, svaki put me iznova uspiju podignuti i motivirati.

Koje su pjesme su vama pomogle? Koje su vas motivirale?

:* :*


Broj komentara: 6:

  1. Bas inspirativan post, svaka cast <3 <3 Prvu pesmu obozavam da slusam, a i druga je super :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!
    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2015/12/3christmaspostchristmas-outfits.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!
    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2015/12/3christmaspostchristmas-outfits.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma inspirativan post! Moja omiljena zadnjih dana je "All i want for Christmas" :) Izgleda da je bozicni duh ucinio svoje,haha :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. I love this songs.. Odličan post, samo tako nastavi:)
    Poseti moj blog, nova sam: http://kikaa99.blogspot.rs/2015/12/dobrodosli.html?showComment=1450554264002#c1434912795590934024

    OdgovoriIzbriši