petak, 10. lipnja 2016.

Magdalena Veljković- Možeš, ako misliš da možeš


1. Za početak, reci nam par riječi o sebi.

Kao i svatko, imam svoje ime i prezime: Magdalena Veljković. A i zanimanje: budući inženjer tehnologije. Ono što sam zaista ja, jeste ono što ste i svi vi: duša koja je došla na ovu predivnu planetu po iskustvo. 

2. S kakvim ljudima surađuješ i kakva su općenito tvoja iskustva s mladima, u ovom vremenu duhovnog buđenja?

Okružena sam predivnim, svesnim i uspešnim ljudima. Ljudi koji nas okružuju definišu i nas same. Oni su naše ogledalo. Da bismo bili okruženi takvim ljudima, treba da i mi sami postanemo takvi. Presrećna sam što se kolektivna svest menja i što zajedno kreiramo predivnu budućnost.

3. Održavaš razne seminare i radionice… O čemu se zapravo radi?

Nada je ono za čim danas narod najviše traga. Nada u bolju budućnost, nada u bolji život. I traga za srećom. Na tom putu traganja potrebne su im smernice i nova znanja.
To pružaju seminari- motivaciju i osvešćavanje života. Također, daju odgovore na pitanja tko smo mi i kako možemo da kreiramo lepši život.
Kod radionice postoji veća interakcija, dobije se više primera i alata. Njih više volim da vodim. Na seminaru i radionicama učesnici imaju i sjajnu priliku da upoznaju nove ljude.
Predivno je kada vidim nova prijateljstva koja se rađaju posle seminara i radionica.

4. Kako si se odlučila krenuti tim putem?

Iskreno, put je mene pronašao. Ja sam radila na sebi, pomagala drugima i verovala da mi je Bog dodelio poseban talenat, kao i svima ostalima. Stvari i situacije su krenule da se redaju. Na kraju smo se, kao mladi motivatori, okupili i krenuli da držimo seminare i radionice. Zato znajte, na vama je da radite ono što volite, ono što vas inspiriše i da verujete da će se sve kockite posložiti. Tada ćete i gledati ostvarenje svojih snova.

5. Kako se postavljaš prema onima koji su do sada hodali s glavom u torbi, smatraš li da je primjer najbolji „učitelj“ i kako se odnosiš prema skepticima i kritičarima?

Ja zaista mislim da nijedna osoba nije slučajna u našem životu. Ni prolaznik, ni prijatelj, ni partner, ni porodica. Svi su oni tu da nas nečemu nauče. Zato sam prema svima ista.
Ne govorim ono što ljudi žele da čuju, nego ono što treba da čuju. Uvek gledam ljude očima duše i imam razumevanja za druge. Zaista, pružiti primer svojim ponašanjem i stavom je najbolji pokazatelj za skeptike. Svatko ima pravo na svoje mišljenje, kao i vi sami. Za vaš život je bitno vaše mišljenje. Poštujte tuđa mišljenja, no na kraju poslušajte svoje.
Naše je da budemo ta promena u svetu i tada inspirišemo i podstičemo druge da i oni krenu da rade na sebi.

6. „Budi svoj i radi ono što voliš“- to je nešto što danas često čujemo kao formulu za sreću. Kada kažeš da svatko ima svoju svrhu, mnogima je ta mogućnost smiješna. Misliš li da je ta ideja pomalo utopijska i da je zaista ostvariva?

Zaista svatko ima svoju ulogu, svoju posebnu svrhu sa istim ciljem- da ostavi ovu Zemlju boljom nego što je bila. I znate što je strašno? Što ljudi zaborave i zapuste svoje snove.
A stvoreni smo da živimo naše snove. Znate zašto? Zato što je sve oko nas jednom bila nečija kreacija u glavi. I zato znajte, ako mislite da možete, onda možete. Zato mislite da možete kako biste živeli život iz snova. Svaka osoba ostvaruje to pravo rođenjem na ovom svetu.

7. Odakle ustvari kreće promjena?

Iskreno, mislim da prava promena dolazi iz očaja. Tek kada nam se smuči naš trenutni život i kada ne možemo više tako da živimo, tada se usudimo da uradimo neke nove stvari. Tek tada želimo da radimo na sebi. I tada smo spremni da iskoračimo iz zone komfora. Taj početak je zapravo predivan jer nas on vodi ka onome što želimo da budemo.
Ne može se ni lepota svetlosti spoznati bez njenog odsustva, zvanog tama.
Taj prvi korak je najbitniji, mada je svaki korak ka cilju podjednako bitan. Lepota je u putovanju. Važno je da smo hrabri i da verujemo u sebe.

8. Kako održavaš motivaciju i visoku vibraciju?

Jednostavno je. Volim sebe. Zaista mislim da kada bi sebi pričinjavali sitne radosti, kada bi radili posao koji volimo, kada bi bili okruženi ljudima sa kojima se osećamo lepo, kada bi bili sa partnerom sa kojim živimo pravu ljubav, ne bi bilo ni tih padova. Zato sve kreće od ljubavi prema sebi. Ako osetite da" padate" zapitajte se: Što bi me sada podiglo? I to uradite.

9. Koliko ti je edukacija pomogla u ostvarenju tvojih snova?

Veoma. Mada reći ću vam i ovo. Ona je samo podstakla moju unutrašnju inteligenciju i mudrost. A imamo je svi. Treba da znate da je sve u vama. Kada sam krenula da slušam svoj unutrašnji glas, krenula sam da živim sve ispunjeniji život koji je vodio, ali i dalje vodi ka ostvarenju mojih snova. A ta radost kada ste u skladu sa sobom nema cene. To je nešto najlepše. Zato slušajte svoj unutrašnji glas.

10. Koji je tvoj glavni cilj za kojim se vodiš?

Kada sam čula da samo 5% ljudi živi obilje na svim poljima, da samo 5% živi svoje snove. Neki su možda pomislili: Ja sam u ovih 95% ili neki: Ja ću biti u ovih 5%. A ja sam pomislila: Ja ću taj broj uvećati! Moja životna misija je da pomažem drugima da ostvare svoje snove.

11. Na koji način si pobijedila svoje strahove?

Tako što sam priznala da su tu. Da je sasvim u redu što su tu. I da neću više da bežim od njih. Da ih prihvatam. Znam da su bili tu da me nauče ljubavi i slobodi i oslobađam ih sada.
Znam da je moje prirodno stanje ljubav i mir. Biram ljubav, ne strah. Ova rečenica mi je u teškim situacijama bila mantra. Fenomenalno je kada osvestimo da imamo izbor.

12. Možeš li podijeliti s nama jednu od svojih najvećih manifestacija ili transformacija?

Sve su mi drage :) Najdraža transformacija mi je transformacija moje majke.
Zaista sam shvatila da mi inspirišemo druge. Njen stav, njen mir, osmeh i radost nemaju cenu. Zaista sam jako srećna što svedočim našem predivnom odnosu i što ona u 60-oj godini osvešćava svoju svrhu. Zato znajte da kada se vi promenite, menjaju se i vaši odnosi. Neki ljudi će nestati iz vašeg života. Sa nekima će odnos biti još bolji. A ući će i novi ljudi u vaš život. Sve kreće od nas.

13. Uz to što se baviš osobnim rastom, propagiraš i fizičku aktivnost. Što je ključ zdravog života?

Balans jeste ključ srećnog života. Osluškujte šta vam vaše telo govori.
Ukoliko imate previše obaveza, a ne izdvajate vreme za sebe, hranite se nezdravo ili nemate fizičku aktivnost, vaše telo će se razboleti i time vam poručiti USPORI.
Zaista je jako bitno da brinemo o sebi. Tek kada ostvarimo balans tela, uma i duha živećemo i izbalansiran život. Ja slušam što mi moje telo kaže i to me čini još srećnijom.
Jedem sve, samo što sam stekla zdrave navike i treniram. Sve se može kad se hoće.
Znajte da smo mi bića navika. I kada god hoćete neku nezdravu naviku da promenite, zamenite je zdravom navikom. Telo je naš hram zato brinimo o njemu. :)

14. Kakve su povratne informacije tvoga rada i kakvi su tvoji daljnji planovi?

Predivno je kada dobijam poruke od mojih “učenika” gde mi kažu da su ostvarili određene stvari i da su srećni. Zaista nema ništa lepše, nego kada gledaš nečiju transformaciju. I jako sam ponosna na njih jer su oni odgovorni za to. Ja sam kao i ostali govornici i motivatori tu da usmerim, podržim i podsetim a oni prave promenu u svom životu. Zato mislim da imam najlepši posao.
Zaista ne znam šta me očekuje u budućnosti. Uživam u kreaciji. Znam da se sve dešava za moje najveće dobro. Moje je da uživam u životu, da slušam svoj unutrašnji glas, da živim svoju svrhu. Sve ostalo će samo doći. Uživam u neznanju budućnosti i u lepoti sadašnjosti.

15. Neka poruka za kraj… :)

Želim svima da poručim da veruju u sebe. Da vole sebe. I da budu hrabri.

Idite na sve ili ništa. A neka vam ništa bude osećaj da imate sve.







Nema komentara:

Objavi komentar