petak, 10. srpnja 2015.

Intervju s Norom Kalapati

Nora Kalapati- ThetaHealing i Bars praktičar. Ima 26 godina, a živi i radi u Novom Sadu.


1. Opiši nam, tko je danas Nora Kalapati.
Nora je danas devojka koja živi život punim plućima. Devojka koja se raduje svakom novom danu, svim divnim stvarima koje je okružuju i koja na nove izazove gleda kao na čarobnu avanturu. Devojka koja voli ono šta radi, a želja i cilj su joj da širi pozitivnu energiju te da pomogne svima koji to žele, kako bi živeli život kakav zaista zaslužuju.



2. Kako si zapravo otkrila tko si i koja je tvoja životna svrha? Koji je trenutak bio ključan kad si si osjetila da si spremna za promjenu?
Kroz ovaj rad videla sam da većina ljudi kreće na put promene onda kada ih život natera na to. Ne svi, ali većina. Tako je bilo i u mom slučaju. Došla sam do tačke kada sam mislila da je to to, da ne može gore. Osmeh i sjaj u očima nestali su s moga lica, postala sam depresivna i samu sebe više nisam prepoznavala. Upravo tada, kada ste skroz na dnu, ne možete drugde nego prema gore. Ništa drugo vam ne preostaje. U tom periodu, mama mi je pokazala film Tajna. I moram da priznam da sam se jako uplašila posle odgledanog filma. Korak po korak, u moj su život počeli da ulaze pozitivni ljudi, koji su svako jutro imali osmeh na licu, koji su na neki način bili tu da mi pomognu. Kasnije sam pokrenula i emisije Tim Sinergija – Jutarnja kafa i polako sam počela da otkrivam ko sam, koji su moji potencijali i šta je ono šta zaista želim. Zahvaljujući ovim emisijama upoznala sam, sada već dragog učitelja, Gorana Karnu, i prosto sam osetila da je ThetaHealing ono što želim. Znate onaj osećaj kada u dubini duše prepoznate da je to to, da je to vaš smisao i svrha postojanja. Tako je kod mene krenulo... I zaista sam beskrajno srećna sto sam pronašla ono što me ispunjava i što me čini srećnom.

3. Pomažeš ljudima da se promijene na bolje. Možeš li opisati što osjećaš u takvim trenucima?
Taj osećaj je teško opisati. Mislim da se u tom trenutku mešaju i sreća i zadovoljstvo i ispunjenost. U toku tretmana obično bude i suza i smeha, ali najdivnije mi je što svako na kraju ode sa osmehom na licu, rasterećeno i vidno mirnije. Baš pred ovaj intervju, nazvala me jedna klijentkinja sa kojom sam radila da mi kaže da se nikad u svom životu nije bolje osećala. Moje srce je puno svaki put kada čujem koliko im se život promenio i kada mi kažu da sada uživaju u ovom putovanju.

4.Koliko dugo živiš po ovim principima i koliko se tvoj život promijenio zadnjih godina?
U ove vode ušla sam pre otprilike dve ipo godine, a ThetaHealing se u mom životu pojavio pre godinu dana. Moj se život promenio za 180 stepeni, na bolje naravno. Recimo, osmeh na licu i sjaj u očima opet su tu, a čak imam osećaj da sam danas puno bolja verzija sebe, nego što sam nekada bila. Naravno, uvek ima prostora za razvoj i napredak. Pronašla sam svoju svrhu, smisao ovog ljudskog postojanja, radim ono što volim, osećam mir, zadovoljstvo. Mislim da su to bitne stvari u životu.

5. Puno puta možemo ćuti kako je '' naše vrijeme prošlo'' i kako ništa više ne možemo poduzeti. Kakvi su bili tvoji počeci i odakle krenuti?
Da, to su uverenja koja nam usađuju ili koje smo sami sebi kreirali. Da je moje vreme prošlo, da mi nikada ništa nije uspelo pa neće ni ovo, da sam preiše visok, nizak, lep, ružan, nesposoban za ove ili one stvari, neki su od primjera. Baš ovakva uverenja, između ostalog, možemo da zamenimo sa pozitivnim uverenjima kroz ThetaHealing. Elem, prva stvar koju trebamo da osvestimo, po meni je, da smo sami odgovorni za svoj život. Ni država u kojoj živimo, ni komšije, ni šef na poslu, ni porodica u kojoj smo se rodili, već mi sami. To zaista nije lako, jer onda nema koga da okrivimo za naše neuspehe, ali vredi preuzeti tu odgovornost. Što pre shvatimo da je sve na nama i u nama, pre ćemo da počnemo da živimo život kakav želimo i kakav zaslužujemo. Sve se ovo, naravno, može vežbati i korak po korak usavršavati. Sve u našem životu se događa sa razlogom. Baš sve. Potrebno je da naučimo lekcije, koje mi možda u tom trenutku ne vidimo, ali kasnije nam sve postaje jasno. Sada iz ove perspektive vidim zašto sam morala da dotaknem dno. Da nisam radila na sebi, možda nikada ne bih počela da upoznajem sebe na pravi način. Možda bih ceo život slušala tuđa mišljenja ili iz straha radila nešto što ne volim.

6. Kako je doslo do ideje Sinergija?
Krenula sam da gledam emisije slične ovima koje danas radim, samo na mađarskom jeziku. Iz prve nisam se uopšte obazirala na to šta se tamo priča, jednostavno mi je prijala pozitiva energija ljudi koji su od ranog jutra nasmejani i pozitivni. Pošto sam videla da ovakvo nešto na našim prostorima ne postoji, odlučila sam da to uradim i da pokrenem svoje emisije. Bilo je zabavno na početku, jer je bilo emisija kada nije bilo nikoga da nas gleda, a kada se priključio jedan gledalac to je već bila velika stvar. Sada je sve više publike i učesnika. Do danas smo realizovali preko 450 emisija sa preko 200 gostiju. Jako mi je drago što se ova pozitivna energija širi, jer sigurna sam da je mnogima ovo jedini izvor pozitive, kao što je u to vreme bilo i meni. I to mi je motivacija da emisija traje i dalje.

7. Koliko su ti pozitivan stav prema životu i uzimanje zivota u svoje ruke donijeli promjena i ostvarenih želja?
Jako puno. Prosto radim na sebi i korišćenjem bilo koje tehnike, puno divnih stvari možete da uradite u životu. Sve je na nama. Ako ja odlučim da to želim, to će tako i biti. A ako ne bude, uvek se otvori nešto što je još bolje za mene od onoga što sam želela. Da se razumemo, i kod mene postoje dani kada bih najradije samo ostala u krevetu. Prosto mislim da je to deo života, ali suština je da ipak u svakom danu ima nešto dobro. To treba prepoznati i uživati u tome.

8. Mnogi se koriste afirmacijama ili vizualizacijama, ali im ne uspijeva. Što misliš, u čemu ljudi griješe?
Jedan od razloga je taj što ljudi nisu istrajni i strpljivi. Afirmirati 2 dana i očekivati da se desi nešto veliko, nije osobito mudro. Mnogi čim se osjete dobro, prestaju da rade te vrlo vrzo opet dođe do pada. Ako ne napredujemo, onda nazadujemo. Stajanje na mestu ne postoji. Često vidim da malo koriste jednu tehniku, pa čuju za neku drugu, treću... Nisu dosledni. Ja sam isto krenula od ovih tehnika i moram reći da sam osetila dosta promena. Nekako su stvari krenule u pozitivnijem smeru. Međutim, posle nekog vremena, svaki put kada bih došla na korak do cilja, umesto da napravim taj korak, ja bih se vratila pet koraka unatrag. Ako radimo stvari na isti način, ne možemo da očekujemo drugačiji rezultat. Tražila sam razlog zašto se to dešava. Zašto sam do sada uspevala, a sada odjednom ne. I dobila sam odgovor. Razlog tome bila su nepovoljna uverenja koja smo malopre pominjali. Da ja ne zaslužujem, da ja nisam vredna toga, da to još niko nije uradio itd. I zaista, većina nas se plaši tog. Možda ovo zvuči čudno, ali jeste tako. Neke od tipičnih stvari koje muče ljude su pitanja: kako ću ako ostvarim uspeh, šta ću onda, biće mi dosadno, izgubiću prijatelje, biće ljubomorni na mene, kako ću se uopšte nositi s tim. Tih uvrenja i negativnih osećaja osobno nisam bila svesna, a nalazili su se u nesvesnom delu moga uma. I baš kao što kažu, kada je učenik spreman, pojavi se učitelj. Tako su i moj učitelj i ThetaHealing ušetali u moj život. Uklanjanjem i zamenom ovih uverenja i osećaja u pozitivne, shvatila sam i to da sam zapravo imala strah od svojih ciljeva. Kažem, često nismo svesni ovih stvari, ali zato itekako uspešno dokazujemo njihovo postojanje u svom svakodnevnom životu.

9. Veoma si mlada, a vrlo uspješna. Što po tvom mišljenju određuje uspjeh? Kako definirati svoje snove i ne odustati od njih?
Istrajnost. Ako zaista znate šta je ono šta želite i volite, radite to i ne slušajte nikoga ko vas uvjerava suprotno. Mnogi misle da je uspeh moguć preko noći, ali to nije tako. Potrebno je ulagati, vremena, tuda, energije i tek tada možemo da očekujemo uspeh. Uspeh će nam dolaziti u toj meri u kojoj smo spremni. Treba da dorastemo tom uspehu koji priželjkujemo i zato je ponajviše bitan rad na sebi. Danas mi je jasno zašto se neke stvari nisu desile ranije. Tada prosto ne bih znala šta da radim sa tim prilikama. Sve se dešava za naše najbolje i najuzvišenije dobro i dolazi u pravo vreme za nas. Svoje snove i ciljeve definišite tako da u svakom trenutku znate šta je sledeći korak ka njegovom ostvarenju i šta ste do sada uradili. Skloni smo da zaboravljamo te male uspehe koje ostvarujemo na putu do velikog sna, a koji su itekako vredni i značajni. Prosto se opustite i uživajte na magičnom putovanju ka ostvarenju svojih želja.

10. Je li na tvom putu bilo padova i teških trenutaka? Kako se nositi s nesrećom?
O da... I to ne samo jednom! I ti trenuci su sastavni deo života. Sećam se samog početka, kada sam tek krenula sa emisijama, bilo je mnogo padova i teških situacija. Sećam se kako sam mnogo puta htela da odustanem, da se ujutru probudim i otkažem sve. Ali, nešto mi nije dalo mira. Onaj unutrašnji osećaj uvek mi je govorio: “Nora nastavi dalje, vredi, samo radi.” Svaka situacija u životu dešava nam se da nešto naučimo i spoznamo iz nje. Pošto sam po prirodi jako nestrpliva, ta iskustva su me učila da budem strpljiva i da istrajem u onome što radim. Tako sam učila poverenje. Nisam znala šta me čeka na kraju tunela, ali sam verovala da će to biti nešto dobro za mene. Tako je i bilo. Ako se i vi trenutno nalazite u ovakvoj siutaciji, samo se zapitajte: šta je ono što treba da naučite iz ove situacije, kakvu lekciju za vas ovo ima. Postepeno otkrivajte sebe.

11. U svom radu susrećeš se s različitim problemima. Možes li izdvojiti što je ono što danas najviše muči ljude i postoji li nešto zajedničko svim tim problemima?
Da, zaista imam priliku da radim sa puno divnih ljudi i obično je poveznica svega to šta ne volimo i ne cenimo sebe dovoljno te šta nas je srah sopstvene moći. Često vidim da podcenjujemo sebe, stavljamo sebe na drugo mesto. Želimo da nam se drugi dive, da nas pohvale, ali mi nismo srećni... Naravno, postoji puno razloga zašto to radimo i to je kod svakoga individualno, ali takav stav može da nam zagorča život. Blokira nas strah od moći i strah da uistinu možemo sve što želimo. Najčešće taj strah postoji iz razloga što se plašimo da tu moć nećemo iskoristiti za ispravne stvari ili da nećemo moći pronaći izgovor za ono što smo želeli, a nismo ostvarili. Dobra je vest da sve ovo menjamo sa pozitivnim verovanjima i osećajima tokom ThetaHealing tretmana, ukoliko radimo na toj temi.

12. Kako se osloboditi straha i pogrešnih uvjerenja koja smo usvojili kroz život? Kojim se metodama ti služiš i koje su ti tehnike donijele najviše rezultata?
Najveći broj naših uverenja stičemo do sedme godine života. Ona ostaju u našoj podsvesti. Iako nismo svesni čega sve tamo ima, dokazujemo ih okolnostima i situacijama tokom našeg života. I onda, kada se na kraju života okrenemo unatrag, vidimo da nismo uspeli da upišemo fakultet koji smo toliko želeli, da nismo dobili stipendiju, da smo imali neuspešan brak i tako dalje... Mnogima su kao deci govorili, recimo, da su nesposobni, smotani, da ništa ne znaju da urade. Tehnika koja je meni zaista najviše pomogla u otklanjanju ovakvih uverenja i strahova je, vec pomenuti, ThetaHealing. U Theta Healingu se koriste theta moždani talasi. To je sjajno jer nam se u tom stanju otvara podsvest i imamo mogućost da očistimo sve što nam ne služi i sve što nas sputava u životu. Koristim i afirmacije, volim svaki dan da napunim sa pozitivnim mislima i rečenicama. Svaki dan započinjem sa meditacijom jer mi je dan posle toga mnogo kvalitetniji, nego ako meditacija izostane. Pišem zahvalnosti, smatram da je to isto sjajna stvar. Na taj način osveštavamo koliko divnih stvari nas okružuje.

13. Ljudi uglavnom žele čaroban štapić i instant rješenja. Postoji li uopće prečac za ostvarenje svojih snova?
Tužno mi je kada čujem da ljudi govore: biću srećna kada upišem fakultet, biću srećna kada ga završim ili kada se zaposlim, kada se udam/oženim i tako dalje... I ja sam to radila, da se razumemo. Ali znate šta se tada dešava? Prosto gubite te trenutke i propuštate sve ono divno šta ste tada imali. Smatram da u svakom trenutku treba uživati, biti prisutan. Ako se osećamo dobro, srećno, ispunjeno, sve ostalo bit će lakše i sve dolazi na svoje mesto. Budite ovde i sada. Osvestite kakve mirise osećate oko sebe u ovom trenutku, kakve zvuke čujete, kakve vas divne boje okružuju. Ako uvek budete prisutni, nećete ni primetiti da ste već došli do cilja kojeg želite. Tada uživate celim putovanjem. Naravno, potreban je i rad i poduzimanje određenih koraka, ali nemojte da gubite sadašnji trenutak koji možete da provedete u sreći.

14. Kako se nositi s mišljenjima drugih ljudi i kako ostati dosljedan sebi?
Da, zaista nije lako slušati negativna mišljenja drugih ljudi i onih koji vas pokušavaju spustiti dole. Ali ako vi znate ko ste, znate svoje vrednosti, znate zbog čega radite to šta radite, neće vas toliko doticati šta drugi misle i govore. Okružite se ljudima koji su pozitivni, ljudima koji će vas bodriti na vašem putu, koji vam se neće smejati ako ispričate svoje ideje. Veoma sam zahvalna i ovim modernim tehnoligijama jer zahvaljujući njima, mi se družimo uz jutarnju kafu i zaista smo u društvu vedrih i pozitivnih ljudi. Osvestite svoje kvalitete, vrline, talente i radite na njima.

15. Što je ono najvrjednije što si naučila kroz ovo iskustvo?
Ovo iskustvo je imalo, i dan-danas ima, dosta lekcija za mene. Ja se i dalje razvijam i radim na sebi jer mislim da je to proces koji nikada ne završava te da uvek postoji prostor za rad, razvoj, napredak i učenje. Ono za mene najbitnije je to što sam dobila mir. Mir- jer znam da je sve baš onako kako treba da bude. Imam poverenja u život, u sebe. Mislim da svi mi u dubini težimo tom miru, a ja sam ga zahvaljujuci ovom iskustvu i ThetaHealingu i dobila.

16. Primjer si osobe koja živi svoje snove. Kako bi u jednoj rečenici opisala život i koji bi savjet uputila čitateljima?
Rekla bih da je život jedno magično putovanje. Putovanje u kojem treba da uživamo maksimalno. Ovaj dan se piše sada i nikada više. Da li ste ga iskoristili na pravi način? Svi zaslužujemo da ga živimo baš onako kako priželjkujemo. I da, sve je moguće. Treba verovati u to i raditi na tome. Svi smo mi jedinstveni, originalni, unikatni. Ne postoji još jedna osoba na ovoj planeti koja bi stvari uradila na identičan način kao što to mi radimo. Volite sebe, budite ponosni na sebe. I želim vam da vam život bude zaista jedna predivna bajka!


14.7. Započinje besplatni tečaj u trajanju od 21 dan o tome kako povećati svoje samopouzdanje! Za više informacija kliknite na link. Welcome!

1 komentar:

  1. toliko pozitivne energije od jednom ! I ja sam pogledala taj film več nekoliko puteva ali sada me je ovaj blog post sjetio, da mi treba očito još ponekoliko puteva, da ga pogledam :D super ! <3

    OdgovoriIzbriši