četvrtak, 5. siječnja 2017.

Maya handmade kozmetika- krema za akne

Maya kozmetiku otkrila sam ljetos i odlučila je isprobati. Riječ je o prirodnoj, organskoj, ručno izrađenoj kozmetici, pripravljenoj od prirodnih certificiranih sirovina (eteričnih i baznih ulja, hidrolata i aktivnih supstanci).

Krema protiv akni je na bazi hidrolata lavande, te eteričnih ulja smilja, čajevca, ruže, kamilice, koji umiruju upalu i djeluju blagotvorno na kožu lica, te ulja makadamije, sezama, argana, suncokreta i jojobe, koja hrane kožu i regeneriraju je. Čarobni sastojci su allantoin, cermidi, proteini i vitamini koji liječe. 





Kremu (50 ml) sam dobila prije nekoliko mjeseci u prozirnoj staklenoj posudici sa srebrenim čepom, ispod kojeg se nalazi još jedan bijeli zaštitni čep i dala sam si dovoljno vremena da je isprobam i opišem njezino djelovanje. I sami znate da se nerijetko zna dogoditi da se pojedini preparat na prvu čini super, no nakon nekog vremena korištenja, pokažu se njihova negativna svojstva. 
U opisu stoji da se radi o proizvodu bogate fluid-gel strukture, odličnog sastava prepunog ljekovitih sirovina protiv akni, mitisera, crvenila i ožiljaka. 


Način upotrebe:

Kremu je potrebno u maloj količini nanijeti i lagano umasirati na kožu lica i problematičnih područja, dok se ne upije u potpunosti. Preporučuje se u kombinaciji sa tonikom protiv akni na bazi lavande i smilja. Osobno nisam koristila preporučeni tonik, već hidrolat lavande. 
Poznato je da je organska kozmetika nešto kraćeg roka valjanosti te je ovoj rok upotrebe 12 mjeseci, a čuva se na temperaturi od 15 do 25 ° C.

Moji dojmovi: 


Tekstura ove kreme jest zaista bogata i gusta te sam očekivala da će na mojoj koži biti dosta teška. Međutim, ukoliko se nanese u tankom sloju, ona se relativno brzo upija i ne ostavlja težak, masan osjećaj na koži. S druge strane, isprobala sam je nanositi prije spavanja u debelom sloju, koji se sve do jutra ne bi upio, ali i dalje nije bilo osjećaja težine ili začepljenih pora.

Miris kreme je predivan i poseban, izuzetno mi se sviđa jer se osjeti taj dašak prirode te nije prenapadan. Što krema duže stoji na licu, to se miris gubi, što osobno preferiram.
Kako je moja koža zaista osjetljiva te joj je potrebna specifična njega (sklona aknama u slučaju nepravilne njege, iznutra masna, na površini dehidrirana, suha i sklona perutanju) tako sam krenula s nanošenjem vrlo tankog sloja. 
Već nakon nekoliko nanošenja, uočila sam da je moja koža glatka i mekana te da se crvenilo smanjilo. Ono što mi je bilo najvažnije jest što je nekomedogena, tj. nisu nastajale nikakve nove upale (osobito na području čeljusti), premda je bogata uljima.
Koristila sam je na području cijelog lica, dakle i na neproblematičnim djelovima, te nakon nekog vremena, osjetila sam kako mi se koža dodatno isušila, odnosno, za moju ionako suhu kožu, ova je kremica bila malo agresivna. Kad sam pogledala sastav, jedino što bi mi moglo "smetati' jest čajevac, koji mi se i ranije pokazao neodgovarajućim. Nastavila sam još neko vrijeme s nanošenjem (noćna njega, kako bih preko dana koristila hranjiviju kremu), no rezultati se nisu promijenili. Stoga, svakako je preporučam isključivo onima s izrazito masnom i problematičnom kožom, jer,  sudeći po svome iskustvu, u tom slučaju zasigurno izvrsno obavlja posao jer zaustavlja lučenje sebuma i ostavlja kožu mat i suhom. Za vrijeme korištenja, nisam imala novih upala, no prestala sam sa svakodnevnom upotrebom prije predviđenoga, kako bih vratila vlažnost svojoj koži.
Također, nisam je koristila kao podlogu za šminku te zbog nedovoljnog korištenja nisam mogla vidjeti učinke na dublje ožiljke ili fleke. Danas je koristim ponekad, u slučaju upale i to samo na mjestima gdje izađe akna i gdje se pojavi crvenilo. Moram reći da sam jako zadovoljna jer zaista dođe kao lijek i djeluje umirujuće; crvenilo je blaže, upala se gasi brže nego inače.
Dakle, vidi se da se radi o proizvodu u koji je uloženo mnogo ljubavi i truda. Sastojci su definitivno prilagođeni svima onima koji muku muče s problematičnom kožom, stalnim izbijanjem akni, masnoćom i ozbiljnim upalama, no nikako suhoj koži.

Vjerujem da ću uskoro isprobati neku od Maya hranjivih/hidratantnih kremi, a ukoliko ste zainteresirani za kupnju ili informacije o ostalim proizvodima, posjetite facebook stranicu. 






PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)



Nema komentara:

Objavi komentar