četvrtak, 13. listopada 2016.

Hildegard kozmetika

Dragi svi!
Bliži nam se zima, a i prošlo je dovoljno vremena da vidim rezultate preparata koje sam koristila te napišem svoj osvrt.

Ovo su proizvodi koje sam uvrstila u svoje ljetne favorite na yt kanalu. Naime, Hildegard melem i tonik za lice dobila sam na poklon te nisam znala o čemu se uopće radi, s obzirom da, moram priznati, nikada nisam čula za taj brend. Na početku me odmah oduševila super ambalaža koja djeluje dosta kvalitetno i "ozbiljno"; melem u teškoj staklenoj posudici te tonik u vrlo elegantnoj bočici s zamućenim staklom. Prvi plus od mene.
Čim sam otvorila preparate, svidio mi je nježan miris. Dva plusa u svega nekoliko minuta. jedva sam čekala isprobati ih na svojoj koži.






ESSENCE TONIK 50 ml

Radi se o 100% prirodnoj revitalizirajućoj vodici za lice, tijelo i intimnu njegu. Pogodna je za sve vrste kože i sve generacije. Kad je poprskate po licu, neće se dugo zadržati jer se brzo upija, ne ostavlja nikakve tragove niti postoji osjećaj zatezanja na koži, što mi je izuzetno važno. U većini slučajeva, kod ovakvih sprejeva, imam potrebu nakon nanošenja umiti se vodom, što s ovim proizvodom nije slučaj. Miris je divan, jako lagan i ljetni.
Ova bogata cvjetna vodica sinergijom prirodnih sastojaka intenzivno regenerira i smiruje nadraženu kožu, čineći je svježom i zategnutom. Obično ga koristim prije odlaska na plažu i/li nakon sunčanja. Osjećam da mi je lice hidratizirano i nahranjeno.
Proizvod ne sadrži gmo, konzervanse, dodane boje, nije testiran na životinjama te ga mogu koristiti trudnice i dojilje.

Sastav:
Lavandula angustifolia
Hamamelis virginiana
Salvia officinalis
Aloe vera
Rosmarinus officinalis CO2




ESSENCE MELEM 30 ml

Ovaj 100%-tni prirodni balzam također je pogodan za lice, tijelo i intimnu njegu. Za sve je tipove kože, kao i tonik.
Zelenkasto žućkaste je boje (nema dodanih nikakvih boja niti konzervansa) i premda je lagane, skoro tekuće strukture, na prvu mi se učinio premasan. Moja koža je jako osjetljiva na ulja i ne treba puno da mi izađe potkožna akna, ako je pravilno ne tretiram.
Moram priznati da sam se ugodno iznenadila i s ovom kremicom. Nisam se probudila s zatvorenim porama, nekom upalom i slično, već mi je lice bilo mekano i lijepo. Melem se lako razmazuje, no ne upija se toliko brzo kao i energizirajući tonik.
Miris je intenzivniji nego kod tonika, ali i dalje toliko blag da i dalje osjećate dašak prirode na svome licu.



Sastav: 
Nigellasativa
Cera flava
Canabis sativa
Hypericum perforatum
Lavandula angustifolia
Propolis


Da rezimiram... Hildegard kozmetika ostavila je izvrstan dojam. Taj spoj tradicijske recepture i organski uzgojenog bilja pun je pogodak. Sigurno ću isprobati i ostale proizvode jer se zaista vidi da je rađeno s puno ljubavi i pažnje. Moje tople preporuke...





Nema komentara:

Objavi komentar